Wychodzący od 30. lat tygodnik opinii rozpoczyna kampanię promocyjną.
Jej hasło to: „Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu”
. Wydawca tygodnika „Wprost” wspólnie z niedawno skompletowaną na nowo redakcją zamierza w ten sposób wdrażać kolejny etap strategii rozwoju pisma. Strategię dla AWR „WPROST" przygotowała Platforma Mediowa Point Group we współpracy z agencją Demo Effective Launching. - W 2010 r. Platforma Mediowa Point Group podjęła się wielkiego wyzwania, jakim było przywrócenie renomy Wprost. Wtedy zdecydowaliśmy się, aby całkowicie zmienić kierunek i wrócić do liberalnych wartości pisma. Do tego potrzebny był wyrazisty rozpoznawalny redaktor naczelny, który wprowadzi i uwiarygodni zmiany. Stąd wynikała decyzja Michała Lisieckiego o zatrudnieniu Tomasza Lisa. Dzisiaj z nowym naczelnym, Michałem Kobosko, kontynuujemy zmiany we Wprost, idziemy dalej, z nowym zespołem i z nową energia - mówi Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching, który koordynuje prace nad nową strategią tygodnika. Wydawca nie kryje, że jego celem jest przywrócenie tygodnikowi jego świetności z początku lat 90. Lisiecki dodaje, że właśnie dlatego zdecydował się sięgnąć po jednego z najbardziej doświadczonych polskich szefów redakcji, twórcę m.in. polskiej edycji Newsweeka, Michała Kobosko. Z nowym naczelny do Wprost przyszedł niemal całkowicie nowy zespół.
Tygodnik inauguruje zapowiedział cykl publikacji pod wspólnym hasłem „Polska OK!”, w której Polacy i cudzoziemcy mieszkający w Polsce opowiedzą, czy rzeczywiście i dlaczego Polska jest OK. Pismo następująco tłumaczy pomysł akcji: „Startujemy przed Euro. Ale chcemy, aby znaczek uśmiechniętej buźki w barwach narodowych z napisem „Polska OK!” towarzyszył nam nie tylko na czas turnieju. Chcemy, żeby Polska była OK na co dzień”.
{jumi [*9]}