środa, maj 01, 2024
Follow Us
czwartek, 07 czerwiec 2012 13:28

Cała Polska kibicuje w plenerze Wyróżniony

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Cała Polska kibicuje w plenerze Fot. Biedronka

8 czerwca br. w ogólnopolską trasę rusza futbolowa ciężarówka czołowej sieci handlowej. Pojazd Biedronki to jedna z głównych atrakcji Fan City Tour. Będą to plenerowe imprezy połączone z oglądaniem na żywo transmisji piłkarskich rozgrywek i wspólnym kibicowaniem drużynie narodowej.

Do 2 lipca jednodniowe mobilne strefy kibica odwiedzą blisko 100 polskich miast. Na początek, 8 czerwca, w Gołdapi, Wyszkowie, Elblągu, Zawierciu i Gnieźnie, aby zakończyć działalność 2 lipca w Rudzie Śląskiej. Promocyjna ciężarówka Biedronki i pozostałych partnerów projektu: Carlsberga, RTV Euro AGD, Kia, Sharpa i TVP będzie centralnym punktem mobilnych stref kibica, w których przez ponad dwadzieścia dni piłkarskich rozgrywek mieszkańcy polskich miast będą się wspólnie bawić i kibicować. Pojazd został specjalnie zaprojektowany i przygotowany pod kątem Fan City Tour. Został pomalowany w barwy narodowe, a centralne miejsce zajmuje plansza z hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”. Najważniejszym elementem ciężarówki jest wysokiej jakości, wysuwany ekran, na którym wyświetlane będą bezpośrednie transmisje z meczów. Ciężarówkę Biedronki wyposażono również w rozkładaną i zadaszoną scenę. Na gości czekać będzie wiele atrakcji m.in. piłkarskie kalambury i konkursy: na komentatora sportowego, z wiedzy o piłce nożnej, o reprezentacji Polski, piłkarzyki i konsole do gry, a także kącik do malowania dla najmłodszych i puzzle o tematyce sportowej. W mobilnej strefie kibica będzie można także nabyć niezbędne do kibicowania akcesoria m.in. peruki, kapelusze, flagi i szaliki dostępne również w sklepach sieci Biedronka. Mobilne strefy kibica będą dostępne dla wszystkich odwiedzających w godzinach między 15.00 – 23.00. Wejście do strefy będzie bezpłatne.

W 2010 r. Biedronka została oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Od tego momentu firma prowadzi kampanię komunikacji marketingowej pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”. Sieć wspiera imprezy sportowe adresowane do najmłodszych takie jak dwie edycje Międzynarodowych Mistrzostw Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” oraz rodzinne pikniki z Caritas Polska z okazji Dnia Dziecka organizowane w tym roku na sportowo. Biedronka jest także organizatorem wystaw plenerowych „Polska piłka – historie prawdziwe” prezentujących największe sukcesy polskiej piłki w takich miastach jak Krynica, Toruń, Poznań, Wrocław, Gdańsk oraz Warszawa. Przy wsparciu Biedronki ukazała się również książka Tomasza Wołka „Futbol. Historie prawdziwe”.

{jumi [*9]}

a