poniedziałek, maj 06, 2024
Follow Us
niedziela, 17 lipiec 2011 08:30

Auto-Spa pozyskała 1,2 mln zł

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Auto-Spa pozyskała 1,2 mln zł www.sxc.hu

Ogólnopolska sieć myjni bezdotykowych Auto-Spa zamknęła prywatną emisję akcji, z której pozyskała 1,2 mln zł. Prywatna emisja to pierwszy krok związany z pozyskaniem kapitału na rozwój spółki.

{jumi [*4]}Planuje ona kolejne, z których docelowo chce pozyskać 8 mln zł. Zgromadzony kapitał zostanie w całości przeznaczony na rozwój sieci myjni bezdotykowych. W IV kwartale 2011 r. spółka chce również zadebiutować na rynku NewConnect. - Środki z emisji akcji umożliwią nam uruchomienie kolejnych procesów budowlanych. W celu zaspokojenia popytu na nasze myjnie potrzebować będziemy jednak kolejnego zastrzyku gotówki, dlatego już rozpoczynamy prace nad kolejną emisją. Część inwestorów, która objęła akcje w obecnej emisji już wyraziła zainteresowanie udziałem w kolejnej - mówi Sławomir Decewicz, prezes Auto-Spa. Celem strategicznym Auto-Spa jest stworzenie największej sieci myjni bezdotykowych w Polsce. Rozwój odbywa się poprzez inwestycje w myjnie własne oraz intensywny wzrost liczby placówek franczyzowych. W ciągu zaledwie dwóch miesięcy firma pozyskała pięciu franczyzobiorców. Aktualnie w ramach sieci funkcjonuje 19 myjni. Inwestycje w myjnie bezdotykowe charakteryzują się wysoką rentowością. Jak wynika z analizy Auto-Spa w przypadku eksploatacji myjni sześciostanowiskowej może ona wynieść ponad 50 proc.. Potencjał potwierdzają wyniki finansowe spółki. W porównaniu z 2009 r., kiedy działalność rozpoczęła pierwsza myjnia tej sieci, przychody wzrosły ze 109 tys. zł do 14 mln zł w 2010 r., a w 2011 r. mają się powiększyć o kolejne 70 proc., do 21,2 mln zł.

{jumi [*9]}

 

a