– Prezentowany projekt jest entuzjastyczną odpowiedzią na ten trend; chcielibyśmy stworzyć platformę efektywnej współpracy i wymiany najlepszych praktyk między firmami. Jednocześnie zależy nam na promocji wiedzy w dziedzinie umiędzynarodowienia i ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw jako istotnego czynnika rozwoju. – mówi Andrzej Jacaszek, wydawca magazynu „Harvard Business Review Polska”, jeden z organizatorów przedsięwzięcia. W ramach konferencji prelegenci podzielą się doświadczeniami i skutecznymi praktykami biznesowymi. Przedstawią know-how najzdolniejszych i najbardziej wytrwałych graczy na ryku. Odpowiedzą na pytania: co zadecydowało o powodzeniu prowadzonych przez nich przedsięwzięć? Jak utrzymać pozycję w obliczu nowych, globalnych zagrożeń? Na wschód czy na zachód? – potencjalne kierunki nowych inwestycji polskich firm. Jak przygotować organizację do rozwoju na rynkach międzynarodowych?
Globalna firma. Jak efektywnie zarządzać i współpracować z potencjalnymi partnerami?
Czy państwo powinno wspierać inwestycje polskich firm za granicą?
Chętni do wzięcia udziału w wydarzeniu mogą rejestrować się na stronie internetowej: http://www.polandgoglobal.pl/rejestracja/
{jumi [*9]}