Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności i świadomości marki PGNiG wśród kibiców i partnerów biznesowych.
– Sponsoring sportu stanowi ważny obszar działań marketingowych podejmowanych przez PGNiG. Tytuł nowej kampanii nawiązuje do naszej wieloletniej tradycji – kompleksowego wspierania piłki ręcznej – dyscypliny, która opiera się na myśleniu strategicznym, wykorzystaniu potencjałów i dynamicznym działaniu, co doskonale oddaje charakter PGNiG – powiedział Paweł Majewski, Prezes Zarządu PGNiG.
Poprzez zaangażowanie w rozwój polskiej piłki ręcznej, jednej z najbardziej emocjonujących dyscyplin wśród sportów zespołowych, PGNiG promuje niezwykle ważne w sporcie zasady i wartości „fair play”.
PGNiG angażuje się w profesjonalizację i rozwój polskiej piłki ręcznej od 2010 roku. Spółka wspiera seniorskie, młodzieżowe i juniorskie reprezentacje Polski kobiet i mężczyzn. Jest Partnerem Strategicznym Związku Piłki Ręcznej w Polsce. Od 2016 roku jest również sponsorem tytularnym rozgrywek PGNiG Superliga oraz PGNiG Pucharu Polski. Spółka zaangażowała się również we wsparcie plażowej piłki ręcznej, która zyskuje coraz większe grono sympatyków.