Według stereotypu kobiety omijają piłkę nożną szerokim łukiem, a najlepszych piłkarzy znają tylko dlatego, że ładnie wyglądają w obcisłych spodenkach i koszulkach. Jak pokazuje badanie przeprowadzone na zlecenie firmy MasterCard, Sponsora Narodowego UEFA EURO 2012™. MasterCard, nie jest to do końca prawda.
Aż jedna na cztery kobiety w Polsce jest fanką piłki nożnej!
Co ciekawe, nie wszystkie kobiety unikają oglądania meczy piłkarskich. Połowa kobiet, gdy ich partner ogląda mecz zostaje w domu i zajmuje się innymi zajęciami – czyta książki, gotuje, sprząta, ogląda film na drugim telewizorze, albo po prostu idzie spać. Natomiast aż 40% z nich ogląda mecze razem ze swoim partnerem. Tylko 7% z nich decyduje się opuścić swojego mężczyznę i spotkać się
z koleżankami poza domem, a 1,7% idzie na zakupy. Pokazuje to, że przedstawiany w mediach masowych schemat, w którym kobieta pozostawia swojego partnera, aby iść na zakupy lub na „babski wieczór” nie sprawdza się w Polsce.
Więcej przeczytasz na cashcom.pl.
{jumi[*7]}