środa, maj 01, 2024
Follow Us
poniedziałek, 21 czerwiec 2010 16:24

80 lat Historii na Uniwersytecie Warszawskim Wyróżniony

Napisał
Oceń ten artykuł
(2 głosów)
80 lat Historii na Uniwersytecie Warszawskim www.sxc.hu hisks

Instytut Historyczny Uniwersytetu Warszawskiego (IH UW) – największy uniwersytecki instytut historii w Polsce i jeden z najlepszych humanistycznych ośrodków naukowych, obchodzi w tym roku swoje 80-lecie. O należytą oprawę medialną wydarzenia zadba warszawska agencja public relations AM Art-Media.

Współpraca dotyczy działań public relations i media relations mających na celu promocję obchodów jubileuszu 80-lecia IH UW, które odbędą się w październiku br. {jumi [*4]}W ramach uroczystości jubileuszowych zaplanowano liczne konferencje, wystawy, a także I Zjazd Absolwentów. - Współpraca z Agencją daje nam szansę na skuteczne przekazywanie informacji o naszym Instytucie oraz obecność w mediach, a co może najważniejsze - zapewnia nam spokój w dziedzinie, w której jako naukowcy nie jesteśmy specjalistamimówi dr Łukasz Niesiołowski-Spano, pracownik IH UW i współorganizator obchodów jubileuszu Instytutu.

Za obsługę klienta ze strony Agencji odpowiedzialna jest Urszula Chodorowska. - Jesteśmy dumni, że możemy wspomóc swoją pracą instytucję, która już od 80 lat kształci młodych ludzi na świadomych obywateli. Tym bardziej, że i w szeregach naszej agencji znajdują się absolwenci IH UW – podkreśla Chodorowska. - Jesteśmy przekonani, że nasze dotychczasowe doświadczenie pozwoli nam w skuteczny sposób promować obchody 80-lecia IH i przekonać młodych ludzi, że warto studiować historię - dodaje.

IH UW w 2001 r. po raz pierwszy, a ponownie w 2008 r. otrzymał certyfikat jakości kształcenia. W tym samym roku IH zajął pierwsze miejsce w rankingu studiów historycznych opracowanym przez miesięcznik „Perspektywy” i dziennik „Rzeczpospolita”. AM Art-Media Agencja PR działa na rynku od 1998 r., jest spółką o kapitale polskim. Świadczy usługi z zakresu public i media relations, zarządzania kryzysowego, komunikacji społecznej, reklamy, jak również komunikacji wewnętrznej, szkoleń oraz organizacji eventów. Wśród klientów agencji są m. in. sieci handlowe, firmy deweloperskie, instytucje publiczne, spółki giełdowe oraz instytucje finansowe.

{jumi [*9]}

Więcej w tej kategorii: 55. urodziny Pałacu Kultury »

a