Salon Preludium zyskał uznanie wśród pasażerów ze względu na komfortowe warunki dla podróżujących biznesowo, wysoki standard obsługi i wyjątkowy element dekoracyjny ścian – żywy mech. Nagroda Priority Pass została przyznana po raz pierwszy lotnisku w Polsce. Znaczący wpływ miało rozszerzenie współpracy w 2015 roku w ramach programu Priority Pass o dodatkowe usługi lojalnościowe dla klientów.
- To dla nas ogromne wyróżnienie, tym bardziej, że nagroda przyznawana jest na podstawie głosów pasażerów. Lotnisko Chopina zostało włączone w ten sposób do pierwszej ligi najlepszych i najbardziej przyjaznych pasażerom biznesowym portów lotniczych na świecie.
Ta nagroda doskonale pokazuje nasz profil i kierunek dalszego rozwoju. Chcę podkreślić, że zawdzięczamy tę nagrodę zaangażowaniu i entuzjazmowi naszym pracowników i bardzo im za to podziękować – powiedział Mariusz Szpikowski, dyrektor Lotniska Chopina.
W tegorocznym rankingu do Priority Pass wpłynęło ponad 60.000 ankiet/zgłoszeń. Opinie były przekazywane za pośrednictwem strony i aplikacji Priority Pass. Użytkownicy głosowali według takich kryteriów, jak: ogólna jakość salonu, napoje, personel, zaplecze biznesowe i atmosfera.
- Jesteśmy dumni z naszego największego na świecie niezależnego programu członkowskiego, który zapewnia dostęp do ponad 1000 salonów w najważniejszych miejscach na całym świecie. Zwycięskie salony muszą wykazywać największe zaangażowanie w dążeniu do doskonałości i inwestowanie w jakość obsługi klienta – powiedział Stephen Simpson, globalny dyrektor marketingu Priority Pass.
Nagroda Priority Pass Global Airport Lounge roku została przyznana Plaza Premium Lounge na londyńskim Heathrow.
Więcej na: https://www.prioritypass.com.